Leather & Luxury 23 - LINEAPELLE

“Cellai 1968”: the new 3C company icon As anticipated in the previous L&L magazine edition, 3C Pelletterie Srl has managed to complete the first phase of its new project, resulting in the release of a personal collection, which will initially only be sold on the company’s e-commerce platform. At the same time, the company is creating a veritable collection composed of 4 groups of products for the wholesale market. «The groups will be characterized by very important and current themes - says Gianfranco Franchini, the company’s General Manager. On the one hand we will have a unisex line for professionals, and a line for daily use, on the other hand we will have a fashion line and a very high level one, destined to those who cannot do without luxury. Initially, the development markets for these products will be the European one and then the American one, even if there is already interest from Asian clients». However, the 3C Pelletterie company’s main business remains the one focused on the increasingly close collaboration with major fashion brands, both for the creation of their collections and their production. 3CPELLETTERIES.r.l. Via Degli Stagnacci, 18–22 Scandicci (FI) Tel. (+39)055.751636 Tel. (+39)055.0935506 info@3cpelletterie.it - www.3cpelletterie.it BORSE IN PELLE PER L’ALTA MODA LEATHER BAGS FOR HIGH FASHION “Cellai 1968”: la nuova icona dell’azienda 3C La 3C Pelletterie Srl, come anticipato nella precedente uscita della rivista, è riuscita a realizzare la prima fase del nuovo progetto, che si è concretizzata nell’uscita di una collezione personale, che verrà venduta inizialmente solo nel mondo e-commerce. Allo stesso tempo l’azienda sta realizzando una vera e propria collezione composta da 4 gruppi di prodotti destinati al mercato wholesales. «I gruppi saranno caratterizzati da temi molto importanti e attuali – racconta Gianfranco Franchini, General Manager dell’azienda. Da una parte avremo una linea unisex per la persona che lavora ed una linea di utilizzo quotidiano, dall’altra una linea fashion e una di livello molto alto, destinata a coloro che non possono fare a meno del lusso. Inizialmente i mercati di sviluppo di questi prodotti saranno quello europeo ed a seguire quello americano, anche se vi sono già interessi da parte di clienti orientali». Il business principale della 3C Pelletterie rimane comunque quello focalizzato nelle sempre più strette collaborazioni con i grandi brand della moda, sia ai fini della realizzazione delle collezioni che delle relative produzioni. 3CPELLETTERIES.r.l. Manifatture di Lusso / Luxury Manufacturing 120

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