Leather & Luxury 23 - LINEAPELLE

PRÈMIERE VISION PARIS Première Vision confirms the Paris event boosted by the digital trade show Première Vision confirms its leading fair dedicated to creative fashion, Première Vision Paris, on September 15th, 16th and 17th 2020 at the Parc des Expositions in Paris, Nord Villepinte. The physical edition of the event, revised and adapted to the current health situation, is accompanied, for the first time, by a corresponding digital show. The aim of the digital trade fair - which is hosted and broadcast by the Première Vision Marketplace (marketplace.premierevision.com ) - is to increase the visibility of the exhibitors’ proposals to a wider target group of international buyers. In its new double guise, the event aims to mobilise the entire international fashion industry and, above all, to promote the recovery of the sector through these new features: compliance with all the health protocols required by the French government which will allow exhibitors and visitors to meet in person again to discover and share the new collections; new multimedia forums to discover the exhibitors’ most emblematic, creative and innovative products and designs; the further development of events and digital tools to support companies in their enhancement of online client/ supplier meetings; the launch of new services and features for a second-generation market developed to facilitate both the promotion of collections and online business relationships as well as supporting the industry towards a vaster and irreversible digitization PRÈMIERE VISION PARIS Première Vision conferma l’appuntamento di Parigi potenziato dalla fiera digitale Première Vision ha confermato la sua fiera di punta dedicata alla moda creativa, Première Vision Paris, nelle date del 15, 16 e 17 settembre 2020 presso il Parc des Expositions di Parigi, Nord Villepinte. L’edizione fisica dell’evento, rivista e adattata all’attuale situazione sanitaria, è affiancata contemporaneamente, per la prima volta, da una fiera digitale complementare. Lo scopo del digital show - che è ospitato e trasmesso dal Première Vision Marketplace (marketplace. premierevision.com) , è quello di aumentare la visibilità dell’offerta degli espositori verso un target più ampio di acquirenti internazionali. L’evento nella sua nuova doppia veste mira a mobilitare l’intera industria della moda internazionale e, soprattutto, favorire la ripresa del settore attraverso queste sue novità: il rispetto di tutti i protocolli sanitari richiesti dal governo francese che consentirà a espositori e visitatori di incontrarsi di nuovo per scoprire e condividere le nuove collezioni; nuovi forum multimediali per scoprire i prodotti e i design più emblematici, creativi ed innovativi degli espositori; lo sviluppo ulteriore di eventi e strumenti digitali a supporto delle aziende per il potenziamento quindi dei meeting online cliente / fornitore; il lancio di nuovi servizi e funzionalità per un mercato di seconda generazione sviluppato per facilitare sia la promozione delle collezioni, sia i rapporti commerciali online e supportare l’industria verso una più ampia e irreversibile 18

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