Leather & Luxury 23 - LINEAPELLE

19 of the sector; a decoding and analysis of the future of fashion through about 20 webinars focused on critical sector issues. Gilles Lasbordes, CEO of Première Vision : «The decision to organize this event, which is first and foremost physical, and our investment in new developments to optimize our market, and therefore more generally the service we provide to the entire global market, testifies to our commitment to helping the entire industry once again to meet in person, get back on its feet, and help it re-launch. We are determined to help those manufacturers who have placed their trust in us to maintain direct contact with their clients. We have quickly taken measures in favour of our exhibitors, including loosening the general terms and conditions of sale, delayed registrations, etc. As of mid-March 2020, we have also started offering free marketplace services. Today we are taking another step forward with new investments in digital technology to integrate and multiply the strengths and benefits of the physical event. This is a breakthrough that we all need to welcome to support and accelerate the transformation of our industry». Here is the new edition of Première Vision Paris in capsules : • Guaranteed health safety for all: digital badges, distributionof disinfectant gel andmasks, a revised layout of spaces to ensure social distancing, management of revenue flow, etc. • A complementary selective offer - threads and fibres, fabrics, leathers, accessories and components, textile design, fashion production. • Multimedia fashion forums: immersive and sensory spaces to find inspiration and discover the F/W 21-22 season, colour and material trends, new products from exhibitors selected by the Première Vision fashion team ... • All the F/W 21-22 collections presented at the exhibitors’ stands. A more concentrated seminar programming. digitalizzazione di settore; una decodifica e un’analisi del futuro della moda attraverso circa 20 webinar incentrati sulle criticità di settore. Gilles Lasbordes, direttore generale di Première Vision : «La decisione di organizzare questo evento, che è prima di tutto fisico, e i nostri investimenti in nuovi sviluppi per ottimizzare il nostro mercato, e quindi più in generale il servizio che forniamo l’intero mercato globale, testimonia il nostro impegno per aiutare l’intero settore ancora una volta a incontrarsi, rimettersi in piedi e favorire la sua ripartenza. Siamo determinati ad aiutare quei produttori che hanno riposto fiducia in noi per mantenere il contatto diretto con i propri clienti. Abbiamo rapidamente adottato misure a favore dei nostri espositori, tra cui l’allentamento dei termini e delle condizioni generali di vendita, registrazioni ritardate, etc. A partire da metà marzo 2020, abbiamo anche iniziato a offrire servizi di Marketplace gratuiti. Oggi stiamo facendo un altro passo avanti con nuovi investimenti nella tecnologia digitale per integrare e moltiplicare i punti di forza e i vantaggi dell’evento fisico. Questa è una svolta che tutti noi dobbiamo accogliere per supportare e accelerare la trasformazione del nostro settore.» Ecco la nuova edizione di Première Vision Paris in pillole : • Sicurezza sanitaria garantita per tutti: badge digitali, distribuzione di gel disinfettante e maschere, una revisione disposizione degli spazi per garantire il distanziamento sociale, la gestione del flusso di entrate, ecc. • Un’offerta selettiva complementare - filati e fibre, tessuti, pelli, accessori e componenti, design tessili, produzione di moda. • Forum della moda multimediale: spazi immersivi e sensoriali per trovare ispirazione e scoprire la Stagione A/I 21-22, tendenze di colore e materiali, nuovi prodotti degli espositori selezionati dal fashion team di Première Vision ... • Tutte le collezioni A/I 21-22 presentate presso gli stand degli espositori. Un programma di seminari più concentrato.

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