Leather & Luxury 23 - LINEAPELLE

33 anti Covid-19 protocols. In order to allow buyers to live their trade fair experience in total safety, as well as offering a customization service for arrivals at Fieramilano Rho. During LINEAPELLE - A NEW POINT OF VIEW , the Trend Selection areas, which gather the most innovative samples for the Fall/Winter 2021-22 season selected by the LINEAPELLE Fashion Committee, will be located in the centre of Halls 9 and 11. LINEAPELLE - A NEW POINT OF VIEW will be held in synergy with Micam, Mipel, The One, and Homi Fashion & Jewels. In particular, the collaboration with Micam will be renewed and within the MICAM X area it will present a selection of materials curated by Lineapelle for the 2021 summer season. LINEAPELLE - A NEW POINT OF VIEW has also developed a rich summer schedule of digital events. LINEAPELLE VIRTUAL NETWORKING has proposed “individual” webinars that deal with company presentation, analysis discussion in relation to current issues, and stylistic presentations. Without forgetting The 365 Showroom digital platform, active 24 hours a day, 365 days a year. protocollo anti Covid-19. Per permettere ai buyer di vivere nella più totale sicurezza la propria esperienza fieristica, mette a disposizione un servizio di customizzazione degli arrivi presso gli spazi di Fieramilano Rho. Durante LINEAPELLE - A NEW POINT OF VIEW , le aree Trend Selection, che raccolgono i campioni più innovativi per la stagione Autumn / Winter 2021- 22 selezionati dal Comitato Moda LINEAPELLE, saranno collocate al centro dei padiglioni 9 e 11. LINEAPELLE – A NEW POINT OF VIEW si svolgerà in sinergia con Micam, Mipel, The One e Homi Fashion & Jewels. In particolare, si rinnova la collaborazione con Micam che, all’interno dell’area MICAM X presenterà una selezione di materiali curata da Lineapelle per la stagione estiva 2021. LINEAPELLE – A NEW POINT OF VIEW ha sviluppato anche un ricco palinsesto estivo di eventi digitali. LINEAPELLE VIRTUAL NETWORKING ha proposto webinar “individuali” di presentazione aziendale, talk di analisi in relazione a temi d’attualità, presentazioni stilistiche. Senza dimenticare la piattaforma digitale The 365 Showroom, attiva 24 ore su 24, 365 giorni all’anno.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMxMQ==