Leather & Luxury 23 - LINEAPELLE

concrete and real opportunities for exhibitors and visitors. Layouts, initiatives, and special areas will be designed to ensure the safety of visitors and exhibitors. Very precise access methods and paths to follow will be defined in order to ensure correct social distancing. MIPEL is also implementing an essential tool to accompany the physical fair called the “MIPEL ONLINE TRADESHOW” - the digital trade fair, in partnership with NuORDER, the American giant of B2B e-commerce, which will allow those who join the project to access a “global showcase” with a network of over 500 thousand retailers. The platform, which will remain active even at the end of the event, will give exhibitors and buyers the chance to be in contact by reducing physical distances, without foregoing the opportunity of discovering, virtually, the developments of the next S/S 2021 season and to not miss important business opportunities. 87 un’edizione che possa essere considerata come un nuovo inizio ed offrire concrete e reali opportunità di ripartenza per espositori e visitatori. Layout, iniziative e aree speciali saranno pensate per garantire la sicurezza di visitatori ed espositori. Verranno definite modalità di accesso ben precise e percorsi da seguire in modo da assicurare il giusto distanziamento sociale. MIPEL sta implementando anche uno strumento essenziale di accompagnamento alla fiera fisica chiamato “MIPEL ONLINE TRADESHOW” – la fiera digitale, in partnership con NuORDER, colosso americano dell’e-commerce B2B, che permetterà a chi aderirà al progetto di avere una “vetrina sul mondo” accedendo ad un network di oltre 500mila retailers. La piattaforma, che rimarrà attiva anche al termine dell’evento, darà la possibilità ad espositori e buyer di dialogare riducendo le distanze fisiche, senza rinunciare a scoprire, virtualmente, le novità della prossima stagione SS2021 e non perdere importanti opportunità di business.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDMxMQ==